Talisman: Digital Edition - Edycja Deluxe
Talisman: Digital Edition – klasyczna, przygodowa gra planszowa dla 1-6 graczy osadzona w realiach fantasy. Niniejsza oficjalna, licencjonowana wersja gry studia Game Workshop rozgrywana jest na zasadach czwartej, poprawionej edycji. Talisman umozliwia Ci wyruszenie na niebezpieczna misje w poszukiwaniu ogromnego skarbu – Korony Wladzy. Wybierz jedna z 14 postaci, na przyklad Wojownika, Zabójce, Zlodzieja lub Czarodzieja, i zmierz sie z rywalami w mrocznym swiecie. Kazda z postaci ma wlasciwe sobie zalety, wady i moce specjalne. Aby zwyciezyc, musisz udac sie do samego serca przemierzanej krainy i znalezc Korone Wladzy, a nastepnie skorzystac z jej magicznej mocy w celu poddania sobie wszystkich rywali. Aby miec szanse przetrwania ostatecznej próby czekajacej za Portalem Mocy, musisz stopniowo budowac swa sile oraz zdobywac cennych sojuszników i potezne magiczne przedmioty. Edycja Deluxe zawiera Talisman: Digital Edition i każdą dostępną zawartość! Z 16 rozszerzeniami, 24 dodatkowymi postaciami i 8 legendarnymi taliami, jest to najlepsza gra Talisman: Digital Edition. Talisman to latwa w obsludze gra dla calej rodziny. Rzucaj kostka, aby poruszac sie po planszy, i dobieraj karty pozwalajace Ci walczyc z niebezpiecznymi rywalami i zdobywac cenne nagrody! Buduj sile swojej postaci, dopóki nie bedzie gotowa zapuscic sie w mroczniejsze rejony planszy. Pamietaj jednak, ze kazdy z graczy dazy do tego samego celu i nie zatrzyma sie przed niczym, by jako pierwszy siegnac po Korone!