Talisman: Digital Edition - Complete Runestone Deck
Pełen zestaw kart runicznych, które dają Twoim postaciom dodatkowe zdolności. Do wykorzystania w trybach online i offline. Uwaga - karty runiczne można odblokować w standardowy sposób w grze. Karty runiczne możesz przypisać do swoich Poszukiwaczy, aby zapewnić im przewagę nad rywalami. Przyspieszają one grę i czynią Twoich bohaterów potężniejszymi. Każdy Poszukiwacz może posiadać trzy karty runiczne, dzięki czemu możesz je mieszać i dopasowywać odpowiednie zdolności do danego bohatera. Chcesz, żeby Troll był mądrzejszy? A może wolisz, żeby Czarnoksiężnik był odporny na Zropuchowacenie?