Super Animal Royale
To walka o przeżucie! Super Animal Royale to szaleńczy battle royale 2D dla 64 osób, w którym zwierzęta walczą zębami, pazurami i karabinami w opuszczonym safari. Zbieraj swoje ulubione zwierzaki i broń, a następnie walcz nimi w pojedynkę lub w drużynach do 4 graczy! Dzięki bezpłatnemu rozszerzeniu Super Animal World wyspa stała się tętniącym życiem centrum społecznościowym, w którym można odpocząć między walkami, spotkać postacie niezależne, podejmować zadania fabularne i cieszyć się przyjemnymi zajęciami, takimi jak wędkowanie, łapanie owadów i wyścigi w kulkach dla chomików, zanim ponownie rzucisz się w wir kolejnej walki na śmierć i życie. Nie musisz już wracać do menu głównego, ponieważ wszystko, czego potrzebujesz, jest dostępne w świecie gry. Cechy: - Przetrwają najsilniejsi: Zbieraj potężne bronie, pancerze oraz przedmioty użytkowe, aby zostać najpotężniejszym drapieżcą i zdominować graczy w 64-osobowych meczach online. - Najpiękniejszy świat: Zwiedzaj obszerną, piękną wyspę oraz odkrywaj jej tajemnice, rozmawiając z mieszkańcami i przeczesując środowisko w poszukiwaniu wskazówek. - Różne paski na różne okazje: Do zebrania oraz spersonalizowania czekają setki zwierząt i wiele przedmiotów, broni, ubrań oraz parasolek! - Ewoluujące wydarzenia i aktualizacje: Niekończąca się lawina nowych treści, włącznie ze strojami, zwierzętami i brońmi. - Szybcy i kudłaci: Taranuj przeciwników kulą lub osiodłaj wielgachnego emu i utoruj sobie drogę do ziemi obiecanej. - Bitwa poza trybem Royale: zarażaj lub daj się zarazić przez The Cluckles w The Bwoking Dead lub dołącz do SAW Security Forces i rebeliantów SASR, aby zdobywać i kontrolować flagi w SAW vs Rebellion, trybie kontrolowania punktów. - Przyjemne życie wśród chaosu: zrelaksuj się i odkrywaj Super Animal World z przyjaciółmi pomiędzy rundami, korzystając z płynnego dopasowywania graczy pomiędzy centrum społecznościowym a trybami rywalizacji, a następnie odradzaj się, aby kontynuować Circle of Super Life.