Steven Universe: Save the Light
Dołącz do Klejnotów w najważniejszej wyprawie! Tajemniczy nowy Klejnot skradł potężną broń. Tylko Steven i jego przyjaciele mogą pokrzyżować mu plany. Gra Save the Light to wyjątkowa gra RPG, która łączy walkę w czasie rzeczywistym z walką w oparciu o tury. 7 POSTACI DO GRY Masz pełną dowolność w doborze zespołu. Walcz z wrogami światła, grając jako Steven, Granat, Perła, Ametyst, Connie, Greg i Perydot! Wykorzystuj niepowtarzalne umiejętności, aby odkrywać świat i walczyć z czarnymi charakterami. NOWY KLEJNOT Staw czoła nowemu Klejnotowi, który stworzyła Rebecca Sugar. Kim jest ten potężny wojownik i co robi z powrotem na Ziemi? FUZJE Przygotuj się na niewiarygodne ruchy kombo i fuzje klejnotów! Dokonuj fuzji, aby grać jako Stevonnie, Kwarc dymny, Opal, Sardonyks i Sugilit! ORYGINALNY DUBBING Oryginalny scenariusz gry “Save the Light” współtworzyła Rebecca Sugar. W grze usłyszysz także głosy aktorów z serialu Steven Universe ze specjalnym udziałem Christine Baranski.