Airhead
Airhead to przygoda w rozległym, połączonym świecie, w którym musisz odkrywać, ewoluować i rozwiązywać skomplikowane łamigłówki, aby odnieść sukces. Grasz jako Airhead, małe Ciało i okrągły nadmuchany organizm, którego używa jako Głowę. I podczas gdy Glowa powoli, ale pewnie się opróżnia, masz szansę uratować mu życie. Aby to zrobić, musisz użyć czołgów powietrznych, aby napompować Głowę podczas eksploracji świata w stylu metroidvania Airhead'a, szukając niesamowitych umiejętności i ulepszeń, które odblokują nowe obszary i łamigłówki do pokonania. Podczas przygody odkryjesz prawdziwe połączenie Głowy, czołgów powietrznych i technologii zaśmiecające świat, dzięki czemu możesz zaoszczędzić Głowę bez względu na koszty. ODKRYWANIE Znalezienie drogi przez świat Airheads nie zawsze jest łatwe. Musisz ocalić ciemne jaskinie, starożytne budowle i inne tajemnicze miejsca, aby uratować Głowę. Po drodze znajdziesz nowe umiejętności, odblokowując nowe obszary i łamigłówki, a jeśli pójdziesz jeszcze dalej, kto wie, co znajdziesz w ukrytych zakątkach świata. ŁAMIGŁÓWKI Podczas eksploracji natrafisz na liczne układanki, w których wykorzystujesz otoczenie, dziwne stworzenia i starą technologię, by podważyć twoją logikę i kreatywność. Świat jest złożony, nic nie jest takie, jak się wydaje, a jeśli chcesz mieć szansę na uratowanie głowy, musisz opanować wiele zdolności Głowy. TOWARZYSTWO Ciało i Głowa muszą współpracować, aby osiągnąć swój cel, a wraz z upływem czasu ich więź i umiejętności będą rosły. Co zrobisz, aby zachować ich towarzystwo? A kiedy wpływ twoich wyborów stanie się wyraźny, czy zechcesz wziąć na siebie konsekwencje uratowania przyjaciela? FABUŁA Istota symbiotyczna, polegająca na własnym źródle powietrza, jest rozrywana przez maszynę niewiadomego pochodzenia. Niekompletny organizm przypominający głowę umiera, ponieważ powoli wycieka z niego powietrze. Niepozorne Ciało z instynktem pomagania innym jest świadkiem tragedii. Nie zastanawiając się nad konsekwencjami, bierze swoją nową głowę na ramiona, stając się Airhead. Teraz Airhead musi polegać na zbiornikach powietrznych, aby napompować Głowę, podczas gdy szuka daleko i szeroko maszyny, która ukradła jej źródło. Ale ta maszyna to tylko niewielka część większej całości, a Head może zajmować większe miejsce w tym wielkim planie, niż Body mogło sobie wyobrazić.