STAR OCEAN THE DIVINE FORCE
Dodatki za wczesny zakup: Pionki wykorzystywane do gry w minigrę o nazwie Es'owa. Pionki mogą być też wykorzystane przez postacie jako akcesoria. Zdobądź pionki z klasycznych serii tri-Ace, takich jak Valkyrie Profile i Radiata Stories! -Bierka do gry/akcesorium: Lenneth -Bierka do gry/akcesorium: Lezard -Bierka do gry/akcesorium: Jack -Bierka do gry/akcesorium: Ridley -------------------------------------------- [Lataj swobodnie w świecie gry] W grze STAR OCEAN THE DIVINE FORCE bohaterowie mogą swobodnie poruszać się we wszystkich kierunkach i przemierzać przestworza. [Poruszaj się i eksploruj świat swobodnie w trzech wymiarach: możesz zbadać wszystko, co widzisz!] Możesz poruszać się w trzech wymiarach, latając po największych lokacjach w historii serii. Niezależnie od tego, czy latasz i eksplorujesz skalne ściany i dachy budynków w mieście, czy też skaczesz z klifów, aby płynnie przechodzić do walki, będziesz mieć więcej swobody zarówno w kwestii odkrywania świata gry, jak i walki. [Najszybsza i najmocniejsza akcja w serii] Gra oferuje przestrzeń do swobodnej rozgrywki oraz system walki, który przeszedł ewolucyjną zmianę. Postacie mogą pokonać dużą liczbę wrogów dzięki superszybkim atakom ruchowym, specjalnym umiejętnościom, dzięki którym można zniknąć na krótką chwilę na oczach wrogów, oraz zdolności, która może zabić jednym trafieniem! Gra oferuje wymagające i ekscytujące starcia, którymi można się cieszyć podczas swobodnego szybowania w przestworzach.