Asterigos: Curse of the Stars
Witaj w Aphes – państwie-mieście pełnym magii i cudów, inspirowanym starożytnym Rzymem i Grecją. Aphes to miejsce pełne uroku i niebezpieczeństw, od zamglonych bazarowych ulic, przez mroczne kanały i tajemnicze lasy na obrzeżach miasta, aż po otchłanie pełne błyszczących kryształów. Wybieraj spośród licznych broni dystansowych i broni białej, łącząc je ze sobą jak tylko chcesz! System talentów pozwala ci rozwijać swój styl walki, wybierając dwie z sześciu kompletnie różnych broni: miecz z tarczą, podwójne ostrze, włócznię, miecz, laskę lub nawet magiczne bransolety. Użyj magicznej laski, by niszczyć wrogów z dużej odległości, albo walcz olbrzymim młotem bojowym, by zmiażdżyć ich w bezpośredniej walce. Aphes może oczarować cię pięknymi widokami, ale nie jest to miasto dla wrażliwych. Walcz z 60 różnymi typami potworów i zmierz się z 22 unikatowymi bossami – każdy z nich ma swoją wyjątkową mechanikę walki. Wszystkie twoje decyzje mają znaczenie. Twoja podróż po Aphes pozwoli ci poznać prawdę o klątwie miasta. Będziesz odkrywać jego historię dzięki słuchanym rozmowom, odkrywanym dokumentom, oglądanym przerywnikom filmowym oraz dzięki dziennikowi Hildy, w którym będzie notować swoje obserwacje i szkicować. Świat Asterigos jest pełen sekretów i nieopowiedzianych historii. Wykonuj liczne zadania poboczne, odszukuj przedmioty kolekcjonerskie, aby zdobywać nagrody w ramach Daru Rdzenia, sprawdź swoje zdolności bojowe w Wyzwaniu Gwiazd – zupełnie nowym trybie dynamicznej walki z bossem – i kontynuuj swoje dziedzictwo w trybie Nowa Gra+!