The DioField Chronicle
Brutalna i wciągająca historia ożywiona dzięki najnowszej technologii. Przedstawiamy „Real Time Tactical Battle” (RTTB) – nowy, na wskroś strategiczny system walki w czasie rzeczywistym. Początki nowej strategicznej gry RPG, stworzonej przez uzdolniony i doświadczony zespół deweloperów. ■Zupełnie nowa strategiczna gra RPG będąca kroniką pełnej rozmachu opowieści o wojnie i honorze. Oferuje unikalny i piękny świat łączący elementy fantasy, średniowiecza i współczesności, a także rozbudowany i innowacyjny system walki w czasie rzeczywistym. ■Strategiczne i intensywne taktyczne bitwy w czasie rzeczywistym Bitwy w tej grze opierają się na dokonywanej w czasie rzeczywistym ocenie warunków panujących na polu bitwy i wydawaniu decydujących rozkazów, które wykorzystują mocne i słabe strony twoich żołnierzy, aby zyskać przewagę nad wrogiem. Wykorzystaj mądrze różnorodne umiejętności, klasy i sprzęt, aby wypełnić swoją misję. ■Realistyczne pola walki stylizowane na dioramy Wyjątkowo szczegółowo przedstawione otoczenie wyspy DioField połączone z unikalną oprawą wizualną w stylu dioramy tworzą pola walki, na których dowodzisz swoimi siłami niczym generał.