Our Adventurer Guild
Twój przyjaciel, były mistrz podupadającej Gildii Poszukiwaczy Przygód, zmarł i wyznaczył cię na swojego następcę. Czy poprowadzisz Gildię do sławy i chwały? A może pod twoim przywództwem gildia ostatecznie się rozpadnie? Our Adventurer Guild to gra o zarządzaniu gildią poszukiwaczy przygód. Przyjmuj zadania, aby podnieść reputację swojej gildii. Poprowadź swoich poszukiwaczy przygód w misjach eksploracyjnych i walcz z wrogami w turowych walkach taktycznych. Miej oko na nastrój i relacje swoich poszukiwaczy przygód. Wychowuj i rozwijaj ich i obserwuj, jak zdobywają sławę. FUNKCJE Zostań mistrzem gildii poszukiwaczy przygód Zarządzaj swoją gildią i poszukiwaczami przygód. Nie pozwól, by gildia popadła w ruinę i poprowadź swoich poszukiwaczy przygód ku lepszej przyszłości. Turowe bitwy taktyczne Walcz w śmiertelnych, taktycznych bitwach opartych na siatce z dziesiątkami różnych wrogów o unikalnych umiejętnościach. Skorzystaj z systemu odwagi, aby popchnąć swoich poszukiwaczy przygód do granic możliwości. Czy pokonają przeciwności losu i odwrócą losy bitwy, czy też załamią się pod presją? Niezapomniane postacie Twoi poszukiwacze przygód mają swoje własne cechy i charakterystyki. Obserwuj, jak rosną i rozwijają relacje między sobą. Czy pozostaną tacy, jacy są, czy też życie poszukiwacza przygód ich naznaczy? Zbuduj swojego poszukiwacza przygód Trenuj swoich poszukiwaczy przygód, aby stali się legendami. Wybieraj spośród wielu różnych klas, z których każda ma własne drzewka umiejętności do odkrycia. Dostosuj ich wygląd i stwórz drużynę według własnych upodobań. Rzemiosło Wykorzystaj materiały, które twoi poszukiwacze przygód znajdą podczas swoich misji i stwórz z nich przedmioty, które pomogą im w kolejnej przygodzie.