SpongeBob SquarePants: Bundle
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated: Jesteście gotowi? Kultowy klasyk powraca, odnowiony ze spongetastycznym przepychem! Graj jako SpongeBob, Patrick oraz Sandy i pokaż złemu Planktonowi, że zbrodnia opłaca się jeszcze mniej niż praca u Pana Kraba. Chcesz ocalić Bikinie Dolne przed szalejącymi robotami? Jasne, że tak! Skoczyć na bungee w samych portkach? Też! Dołączyć do zupełnie nowego trybu wieloosobowego? Bitwa już się zaczyna! W GRZE MOŻESZ - Grać jako SpongeBob, Patrick lub Sandy i używać ich unikalnych zestawów umiejętności. - Pokrzyżować nikczemny plan Planktonu, który chce władać Bikini Dolnym. - Spotkać niezliczone postacie z ukochanego serialu. CECHY ODNOWIONEJ WERSJI - Wierne odwzorowanie jednej z najlepszych gier ze SpongeBobem. - Wspaniała grafika, współczesne rozdzielczości i dopracowana rozgrywka. - Nowy tryb wieloosobowy hordy dla dwóch graczy - lokalny oraz w sieci. - Przywrócona zawartość, która została usunięta z oryginalnej wersji gry, w tym walka z Robotycznym Skalmarem i nie tylko. SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake: Spełniające życzenia Syrenie Łzy w rękach SpongeBoba i Patryka… Co mogłoby pójść nie tak? Jasne, sama struktura wszechświata może się rozlecieć, otwierając portale do Światów Życzeń pełnych rycerzy, kowbojów, piratów i prehistorycznych ślimaków. To jednak nic, z czym nasza ulubiona gąbka by sobie nie poradziła, dysponując odpowiednim kosmicznym kostiumem! Każdy tańczy w rytm Cosmic Shake! - Odblokuj klasyczne i nowe umiejętności platformowe, takie jak Haczykowa Huśtawka czy Karate Kop - Wykorzystaj ponad 30 czadowych kostiumów, w tym ŚlimakoBoba i GąbkoGacusia - Odwiedź 7 różnych Światów Życzeń, takich jak Dzikie Meduzowe Pola czy Halloweenowe Kamienne Dno - Zanurz się w bulgoczących podśmiechujkach SpongeBoba i jego kumpla Balonowego Patryka - Spotkaj wszystkich swoich ulubionych mieszkańców Bikini Dolnego z serialu animowanego, którym głosu użyczają oryginalni aktorzy - Zupełnie nowa ścieżka dźwiękowa od kompozytorów pracujących przy Battle for Bikini Bottom + dziesiątki piosenek z serialu!