Splitgate
Splitgate jest darmową strzelanką dla wielu graczy, w której rozgrywka ma zawrotne tempo i obejmuje stawianie własnych portali. Wśród strzelanek FPS gra wyróżnią się futurystyczną oprawą, a przebieg meczy jest wzbogacony o korzystanie z portali, przez co walka nabiera nowego wymiaru. Opierając się na dziedzictwie najsłynniejszych strzelanek z ostatnich dwóch dekad, Splitgate łączy klasyczną formułę walki na krótkim dystansie z unikatową mechaniką. IGN opisuje Splitgate jako hybrydę gier Halo i Portal. Walka portalami: nowy rodzaj strzelanki Zachowaj zimną krew, wzbijając się w powietrze, napierając z flanki i fragując po wyskoczeniu z portalu, by nieustannie zaskakiwać przeciwników swoim zmysłem taktycznym. Niewiele rzeczy sprawia taką frajdę, jak przejście portalem za plecy wroga i wymierzenie mu solidnego strzału w tył głowy, gdy ten wciąż patrzy przed siebie w poszukiwaniu celu. Bogata i interesująca rozrywka dla wielu graczy zupełnie za DARMO Oprócz wielu trudnych wyzwań, tuzinów postaci o odmiennych cechach, systemu rankingowego oraz ponad 15 trybów gry dla osób, które mniej lub bardziej cenią sobie rywalizację, Splitgate oferuje ponad 20 map o wyjątkowym charakterze i przebiegu rozgrywki. Mecze odbywają się na terenie placówki badawczej, wewnątrz aktywnego wulkanu, w luksusowym hotelu pod powierzchnią wody, w okolicy rozbitego UFO i wielu innych ciekawych miejscach. Każda mapa wyróżnia się wyglądem i charakterem starć. Dzięki temu gracze o większym zmyśle taktycznym mogą się bardziej wykazać w intensywnej walce z wykorzystaniem portali. Ten unikatowy tryb rozgrywki znajdziesz wyłącznie w Splitgate, i to zupełnie ZA DARMO. Utwórz drużynę ze znajomymi grającymi na rozmaitych platformach Gra jest wieloplatformowa, dlatego możesz stanąć do walki ze znajomymi – lub przeciwko nim – bez względu na to, czy grają na konsoli, czy komputerze PC. Klasyczne dla strzelanek sterowanie oraz intuicyjne korzystanie z portali sprawiają, że nawet początkujący szybko oswoją się z przebiegiem walki. Wiele trybów gry o zróżnicowanym stopniu trudności rywalizacji ułatwia prowadzenie rozgrywki w towarzystwie znajomych, którzy nie są weteranami tytułów FPS. Można nawet zorganizować mecz o indywidualnie określanych parametrach. Zwłaszcza polecamy rozgrywkę wzbogaconą o modele ze znacznie większą głową, niską grawitację i nielimitowaną amunicję!