W SONIC FORCES podły dr Eggman podbił znaczną część świata, korzystając z pomocy potężnego i tajemniczego nowego złoczyńcy, Infinite. Musisz teraz wspomóc Sonica i zbudować armię, która odzyska świat, walcząc z chaosem i zniszczeniem. Pokonuj przeciwników w olbrzymim pędzie jako Sonic, katapultuj się przez niebezpieczne platformy jako klasyczny Sonic i stwórz swojego własnego, niestandardowego bohatera wyposażonego w rozmaite, potężne gadżety. Zaznaj szybkiej akcji dzięki trzem wyjątkowym stylom rozgrywki, zwiedzaj legendarne poziomy i walcz w wyjątkowej zawartości dodatkowej, w której grywalną postacią jest Shadow! Edycja Digital Standard zabiera: – Grę SONIC FORCES – EPIZOD SHADOW (DLC) Los świata Sonica jest w twoich rękach. Dołącz do rewolucji.