EPIZOD SHADOW
Kup EPIZOD SHADOW, by poznać nieznaną historię nowego złoczyńcy, Infinite'a, i ponownie odkryć trzy ulepszone poziomy, wcielając się w Shadowa. Graj nim w ponad 10 poziomach opartych o współczesnego Sonica! Przeżyj całość historii dojścia nowego złoczyńcy do władzy i ulepszone, godne ponownego rozegrania etapy współczesnego Sonica. Los świata Sonica jest w twoich rękach. Dołącz do rewolucji.