KOSTIUM SHADOWA
Kup tę zawartość już teraz, by wyposażyć swoją postać w przedmioty Shadowa the Hedgehoga, sławetnego antybohatera. Będzie ona pędzić po kolejnych poziomach, wyglądając dziko i płomiennie jak on! Łącznie dostępne są trzy wersje kolorystyczne. W SONIC FORCES tworzysz swoją własną, niestandardową postać wyposażoną w potężne gadżety, która pomaga Sonicowi odbić świat z rąk wroga – dołącz do rewolucji.