Skylar & Plux: Adventure on Clover Island
Skylar & Plux: Adventure on Clover Island to entuzjastyczne ożywienie legendarnego gatunku platformówek 3D z klasycznym trybem rozgrywki, zabawnymi gadżetami i wesołą historią, która toczy się w pięknym i kolorowym świecie przypominającym przygody z dzieciństwa. Wyrusz w pełną akcji podróż i zbieraj gadżety, które pomogą Ci zbadać i uratować przed zagładą ten piękny raj. Tylko Skylar Lynxe, nasza zwinna i odważna bohaterka, oraz jej wierny pomocnik, Plux Owlsley, mogą uniemożliwić nikczemnemu CRT podbicie ich nowego domu i jego przemianę w pustkowie. Podróżuj przez tropikalne wyspy, wulkaniczne jaskinie, śnieżne góry i bezlitosne pustynie Clover Island. Zmierz się z armią wstrętnych sługusów CRT i znajdź potężne ulepszenia, które poszerzą Twoje zdolności. Poznawaj wyspę z pomocą zapewniającego swobodę Plecaka odrzutowego i odkryj tajemnicze sekrety jej przeszłości dzięki zaskakującej Czasokuli. Działka CRT sprawiają Ci problemy? Przechwyć ich rakiety i wyślij prosto na nie! Użyj Magnetycznej rękawicy, aby ich własne pociski wysłały je w kosmos! Jeśli tęsknisz za przygodami niczym z 2001 roku, albo zwyczajnie uwielbiasz kolorową grafikę, optymistyczną muzykę, głupkowaty humor i zbieranie niezliczonych ilości błyszczących klejnotów, Skylar & Plux: Adventure on Clover Island jest właśnie dla Ciebie! Załóż mocarne ramię i zgniataj roboty z uśmiechem na ustach! Korzystaj z gadżetów jak Plecak odrzutowy, Magnetyczna rękawica i Czasokula, aby poszerzyć swoje możliwości! Zbadaj każdy centymetr Clover Island i oswobodź jej mieszkańców ze szponów CRT!