Mighty No. 9
Grasz jako Beck, 9. w linii potężnych robotów oraz jedyny odporny na wirusa komputerowego, który doprowadził stworzenia mechaniczne do obłędu. Biegaj, skacz, strzelaj i transformuj się na 12 pełnych wyzwań etapach, używając skradzionych wrogom zdolności, aby zniszczyć inne roboty Mighty Number i stawić czoła wielkiemu złu, które zagraża całej planecie! Funkcje: Klasyczna zręcznościówka 2D w nowym wydaniu: Pokonaj 8 braci Mighty i odblokuj nowe transformacje, które dają Ci unikalne umiejętności! Tryb dla 2 graczy: Wykonuj misje online ze znajomym jako Beck i jego partnerka, Call, używając ich wyjątkowych zdolności, aby pokonać przeszkody jako drużyna, lub konkuruj z nim w trybie Online Race Battle! Dodatkowe tryby: Tryb Boss-rush! Szereg mini-misji i wyzwań! Możliwość włączenia 8-bitowej ścieżki dźwiękowej! Dwa dodatkowe poziomy trudności do odblokowania! Pokaż światu swoją potęgę: Użyj umiejętności Becka, aby tworzyć kombo i osiągnąć niesamowite wyniki, rangi i miejsca w rankingu!