Session: Skate Sim
REALIZM GRY W systemie dual stick controls każdy drążek steruje jedną ze stóp postaci. Musisz nauczyć się, jak nimi poruszać i przenosić ciężar z nogi na nogę, jak podczas jazdy na prawdziwej deskorolce. W fizyce położono nacisk na realizm, płynność ruchu i atmosferę. Podobnie jak w rzeczywistości, dla początkującego skejtera pierwsze godziny mogą wydawać się wymagające, ale po opanowaniu techniki i wykonaniu pierwszego kickflipa poczujesz ogromną satysfakcję! Gra Session: Skate Sim zawiera również zestaw opcji do modyfikacji, dzięki którym dostosujesz rozgrywkę do swoich preferencji. Pełny samouczek zapewnia niezbędną pomoc na początku, a do wyboru są cztery poziomy trudności! LATA 90. I KULTURA SKEJTERÓW Inspirowana złotą erą „street skatingu” lat 90. ubiegłego wieku gra Session: Skate Sim pozwala odkryć świat skateboardingu i związanej z nim kultury w czystej postaci. Nie obowiązuje żadna punktacja – jesteś tylko ty, otoczenie i twoja wyobraźnia! Nie ma sędziów, którzy będą mówić ci, jak powinien wyglądać perfekcyjny noseslide albo varial heelflip. W grze znalazło się za to kilka słynnych miejsc, w których możesz wykazać się pomysłowością. Są wśród nich m.in. Black Hubbas (Nowy Jork), Brooklyn Banks (Nowy Jork), FDR Park (Filadelfia). „JEŻELI CZEGOŚ NIE UWIECZNIONO NA FILMIE, NIE WYDARZYŁO SIĘ” Jazda i wykonywanie najlepszych trików w interesujących miejscach jest ważne, ale jeżeli nie ma nikogo, kto mógłby to sfilmować, nikt ich nie zobaczy… W Session: Skate Sim można filmować przy użyciu obiektywu z lat 90. albo „rybiego oka”, a także skorzystać z edytora wideo, który pozwala na tworzenie i udostępnianie klipów. Wypróbuj szereg rozmaitych opcji, takich jak zmiana pola widzenia, pory dnia, filtrów oraz ustawienia widoku kamery (trójnóg, kamera za postacią, itd.). W grze Session: Skate Sim można również ze skejtera przeistoczyć się w reżysera: zaprezentuj swoje triki, a następnie przejdź to trybu filmowego, aby obejrzeć całość z perspektywy operatora kamery i nakręcić najlepszy klip. MODYFIKACJE Zaprezentuj swój styl, korzystając z rozbudowanego systemu modyfikacji postaci i deskorolki. Pokonując kolejne wyzwania, zdobywasz pieniądze na zakupy w sklepach dla deskorolkarzy. Do dyspozycji jest niemal 200 produktów (bluzy z kapturem, buty, czapki, koszulki, spodnie itd.) od czołowych marek, takich jak m.in. Fallen, Zero, GrindKing, Thankyou, HIJINX Net, Antilanta, Roger Skate CO, No-Comply i Dabble. Dostosuj swoją deskorolkę, korzystając z ponad 250 części, wśród których są kółka, trucki oraz wiele innych elementów oferowanych przez firmy No-Comply, GrindKing i Thankyou. Oprócz kwestii samego wyglądu cały osprzęt (trucki, podkładki, kółka…) ma wpływ na sposób jazdy. Znajdź właściwe wyposażenie dla swojego stylu i pokaż klasę w najsłynniejszych spotach!