Rocket Wars
Rocket Wars to szybka lokalna gra dla wielu graczy dla maksymalnie 4 graczy! Gra oferuje szaloną broń, mnóstwo bonusów i kilka trybów gry. Rocket Wars to gra towarzyska, w której masz ludzi, którzy szukają szybkich i wściekłych bitew pvp! W Wojen Rocket przejmujesz kontrolę nad statkiem kosmicznym o różnych mocach i słabościach, a następnie wykonujesz wszystkie siły, aby zabić wrogów. W grze są również przeciwnicy AI, którzy wypełniają ostatnie sety, jeśli grasz mniej niż 4 osoby. Rocket Wars ma być grą imprezową, w którą możesz grać z przyjaciółmi, kiedy będziesz spędzać wolny czas i musisz ustalić, kto jest lepszy!