Raji: An Ancient Epiс
Historia Raji: An Ancient Epic rozpoczyna się w momencie nowej wojny pomiędzy bogami a demonami. Chcąc pomścić swoją porażkę w ostatniej wielkiej wojnie sprzed tysiąca lat, demony rzuciły wyzwanie bogom, którzy ich upokorzyli i wtargnęli do królestwa ludzi, grożąc ich wyginięciem. Myśląc, że ich wrogowie zostali całkowicie pokonani w ostatniej wielkiej wojnie tysiąc lat temu, ludzie wpadli w fałszywe poczucie bezpieczeństwa, zapominając o alchemii, ciesząc się pokojem. Nie mogąc się obronić, miasta i fortece upadły, a ludzie zostali na łasce demonów. Pośród chaosu, gdy runęły miasta i fortece, a małe dzieci zostały uprowadzone z ich domów, młoda dziewczyna imieniem Raji zostaje wybrana przez bogów, którzy mieli być jedynym obrońcą rasy ludzkiej. Historia rodzeństwa Poznaj historię rodzeństwa. Raji i Golu to brat i siostra rozdzieleni w wyniku ataku hordy demonów, którzy teraz znajdują się w centrum wielkiej wojny. Raji podjęła się odnalezienia swojego brata i zakończenia tej lekkomyślnej wojny. Jednak stanie się to tylko wtedy, gdy uda jej się przełamać potęgę i fortel wymyślony przez wielkiego władcę demonów, Mahabalasurę. Oszałamiająca grafika Inspiracją były mitologie indyjskie takie jak Mahabharata i Ramayana oraz średniowieczna architektura Radżastanu, Raji: An Ancient Epic wnosi nowy świeży styl w sceny akcji! Każdy zakątek universum gry jest narysowany w stylu Pahari i łączy ręcznie malowane tekstury, renderowane w 3D, nadając Raji: An Ancient Epic oszałamiającą i wyjątkową jakość wizualną rzadko spotykaną w grach. Walka taktyczna Do Twojej dyspozycji są różnorodne bronie i moce, podarowane Raji przez bogów. Opanowanie ich wszystkich będzie miało zasadnicze znaczenie dla twojego sukcesu, ponieważ demoniczne hordy umiejętnie dostosują się do każdej sytuacji; Podczas gdy Trishul może być idealny na jedną bitwę, potężny łuk Sharanga może być potrzebny w następnej. Universum osadzone w starożytnych Indiach Po raz pierwszy przeżyj grę osadzoną w starożytnych Indiach i nasyconą mitologią hinduską i balijską. Zanurzysz się w starożytnych Indiach, gdzie każdy zakątek aż prosi się o odkrycie: od czarujących opowieści z fabuły gry po bitwy z okrutnymi demonami i bossami, starożytne zagadki, ogromne forty i pałace, przeżyj historię rodzeństwa, rozgrywającą się w centrum boskiej wojny.