Puzzle Platformer Bundle
Teslagrad Remastered Wróć do klasycznego Teslagrad, ponownie doładowanego, aby zapewnić ci elektryzujące wrażenia! Postaraj się uciec przed despotycznym królem, opanuj sztukę teslamancji i odkryj tajemnice ukryte w Wieży Tesli, grając w tę pełną łamigłówek przygodową platformówkę! Teslagrad 2 Młoda teslamancerka Lumina jest zdana na własne siły, gdy jej statek powietrzny rozbija się w Wyrmheimie, odległej i zdradliwej krainie na północy. Rozpocznij niebezpieczną przygodę, badając gigantyczną, opuszczoną wieżę górującą nad doliną fiordów, aby sprowadzić Luminę do domu i jej rodziny. Curved Space Curved Space jest intensywnym twin-stick shooterem w stylu arkadowym, który przyjmuje klasyczne zasady gatunku i wystrzeliwuje je w kosmos. W grze będziesz eksterminował rzesze pajęczych najeźdźców na zakrzywionych mapach, gdzie kule płyną z krajobrazem a horyzont potrafi nagle uciec ci sprzed oczu. Rock of Ages 3: Make or Break „Rock of Ages 3: Make & Break” od studia ACE Team jest tytułem łączącym w sobie cechy kompetytywnej gry typu tower defense ze zręcznościową rozgrywką i ekscentrycznym humorem Monty Python-esque. To jedna, wielka, kreatywna gra na lata. Degrees of Separation „Degrees of Separation” to dwuwymiarowa platformówka logiczna. Twoim celem będzie przeprowadzenie Ember i Rime przez przeszkody, wykorzystując do tego ich kontrastujące umiejętności manipulacji ogniem i mrozem. Dzięki współpracy, postacie poznają się lepiej, a także odkryją losy swoich światów.