Prodeus
Prodeus to pierwszoosobowa strzelanka w starym stylu przedstawiona za pomocą nowoczesnych technik i technologii z zakresu renderowania. Oferuje doświadczenie znane z gier AAA, zachowując estetykę retro i grywalność w granicach limitów technicznych dawnego sprzętu. Gra oferuje pieczołowicie przygotowaną przez weteranów gier FPS kampanię, wieloosobowe tryby współpracy i rywalizacji oparte na klasycznej rozgrywce*, w pełni zintegrowany edytor poziomów oraz wbudowaną przeglądarkę map społecznościowych oferującą niemal nieograniczoną liczbę poziomów możliwych do natychmiastowego uruchomienia. Czas pokryć ściany czerwienią. Oto Boomer Shooter, na którego czekaliście. CECHY: Styl retro w nowoczesnych czasach Nowi i doświadczeni strzelcy mogą cieszyć się grafiką łączącą dzisiejsze wysokiej jakości technologie 3D z efektami wizualnymi w stylu retro. Doświadcz olbrzymich eksplozji drobnych pikseli i zaawansowanych efektów cząsteczkowych w walce z Prodeanami i siłami Chaosu. Prawdziwy chaos w pierwszoosobowej strzelance retro Przygotuj się na szybką i szaloną akcję, która nigdy się nie kończy. Wysadzaj w powietrze i niszcz hordy istot chaosu, wykorzystując arsenał złożony z klasycznej, niszczycielskiej broni. Krwawy deszcz Pokrywaj stalowe ściany i pomieszczenia obcych krwią swoich wrogów. Poczuj znany ze starszych strzelanek krwawy dreszcz emocji, maksymalnie spotęgowany dzięki obłędnie przerażającemu systemowi rozczłonkowywania. Poziomy tworzone przez społeczność Odkrywaj nowe areny walki dzięki wbudowanej przeglądarce pełnej map stworzonych przez społeczność i bez znudzenia dziesiątkuj przeciwników. Chaos trybu wieloosobowego Dołącz do drużyny i walcz łeb w łeb w różnych trybach dla wielu graczy. Rozegraj kampanię w trybie współpracy dla 4 graczy albo stań do walki w 16-osobowym trybie deathmatchu, drużynowego deathmatchu, zdobywania flagi i nie tylko. A jeśli to za mało, pójdź o krok dalej, tworząc i udostępniając własne tryby gry. Zabijaj w rytm muzyki Wypruwaj flaki przy brzmieniach dynamicznej, metalowej ścieżki audio autorstwa kompozytora retro FPS Andrew Hulshulta zmieniającej się w zależności od twoich działań.