Planetbase
Planetbase to gra strategiczna, w której pomagasz grupie kosmicznych osadników założyć bazę na odległej planecie. W grze odgrywasz rolę architekta i zwierzchnika bazy, który decyduje o tym, gdzie koloniści zbudują obiekty niezbędne im do przetrwania. Twoim zadaniem będzie zadbać o nieprzerwane dostawy tlenu, żywności i wody, aby zapewnić przetrwanie kolonii. Koloniści będą musieli pozyskiwać energię i wodę, wydobywać metal, uprawiać żywność, produkować roboty i zbudować w pełni samowystarczalną bazę w surowym środowisku, będąc stale o krok od porażki. Chociaż gra nie jest symulatorem, jej mechanika jest wiarygodna i opiera się na autentycznych wyzwaniach, jakie przewiduje się podczas zakładania kolonii na innej planecie. Cechy: - Cztery różne planety o różnych warunkach i rosnącym poziomie trudności. - Opanuj energię słoneczną i wiatrową (jeśli jest dostępna) w celu zasilania obiektów bazy. - Prowadź uprawę hydroponiczną warzyw i syntetyzuj vitromięso w celu wyżywienia populacji. - Wydobywaj i przetwarzaj surowce, produkuj towary i ustanów łańcuch produkcyjny. - Zarządzaj imigracją kolonistów w celu dobrania grupy o odpowiednich umiejętnościach. - Walcz z żywiołami takimi jak meteory, burze piaskowe i rozbłyski słoneczne oraz broń bazy przed intruzami. - Zmechanizuj bazę, konstruując własne roboty, które będą wykonywać żmudne czynności. - Rozwijaj kolonię od kilku pionierów po tętniącą życiem bazę planetarną zamieszkiwaną przez setki kolonistów.