PBA Pro Bowling 2023
Najlepsze kręgle powracają w PBA Pro Bowling 2023! Zostań legendą PBA w całkowicie przemodelowanym trybie kariery dla jednego gracza albo rywalizuj w meczach i turniejach online ze znajomymi i innymi graczami, wcielając się w samego siebie albo dowolnego z czołowych zawodników obecnego cyklu PBA. To najbardziej realistyczna i autentyczna gra w kręgle, jaką dotąd zrobiono! PBA Pro Bowling 2023 to gra z oficjalną licencją Stowarzyszenia Zawodowych Kręglarzy (PBA). Zawiera ponad 30 najlepszych zawodowych graczy, a przebieg rozgrywki komentują prawdziwi sprawozdawcy telewizyjni: Rob Stone oraz członek Galerii Sławy Randy Pedersen.