PBA Pro Bowling 2021
PBA Pro Bowling 2021 to najlepsza gra dla wszystkich fanów kręgli! Od teraz możesz wcielić się w swojego ulubionego zawodnika PBA! Rywalizuj online ze znajomymi w pojedynkach i turniejach albo rozpocznij karierę w PBA w rozbudowanym trybie dla jednego gracza. W tej grze każdy znajdzie coś dla siebie, w szczególności tryb realistycznej symulacji oraz wybuchową rozgrywkę w arkadowym stylu! PBA Pro Bowling 2021 to gra z oficjalną licencją Stowarzyszenia Zawodowych Kręglarzy (PBA). Zawiera 26 najlepszych zawodowych graczy, a przebieg rozgrywki komentują prawdziwi sprawozdawcy telewizyjni: Rob Stone oraz członek Galerii Sławy Randy Pedersen. Ekscytujące nowości w wersji 2021: -Tryb pojedynku online -Możliwość wcielenia się w swojego ulubionego zawodnika PBA -W ponad 100 turniejach w trybie kariery dodano system Stepladder Finals -Udoskonalona fizyka kuli oraz kręgli -Fizyka toru obejmuje teraz proces stopniowego usuwania oleju z toru i zbierania go przez kulę podczas zagrania -Dodano w grze Andrew Andersona -Ponad 150 kul do wyboru i zdobycia – dodano 40 nowych kul od wszystkich czołowych producentów dostarczających sprzęt w PBA Tour.