PAW Patrol World - Świat Psiego Patrolu
Uwaga: do gry w trybie dla 2 graczy na podzielonym ekranie wymagany jest kontroler. Przemierzaj świat PSIego Patrolu swobodnie jak nigdy dotąd w trójwymiarowej przygodzie, w której wszystko może się odpieskować! Steruj poczynaniami swoich ulubionych piesków, jeźdź ich pojazdami i ocal sytuację wykonując zabawne akcje ratunkowe i misje. To wyjątkowa zabawa z PSIm Patrolem! Zbliża się Festiwal PSIego Patrolu i cała Zatoka Przygód nie może się go doczekać – z wyjątkiem burmistrza Humdingera i jego Kociej Załogi. Humdinger zabrał wszystkie festiwalowe plakaty i sieje zamęt ze swojego nowego megasterowca! Potrzeba będzie całej ekipy dobrych piesków – Chase’a, Skye, Marshalla, Rubble’a, Zumy, Rocky’ego, Everest i Trackera – i ich wyjątkowych zdolności, by powstrzymać Humdingera i sprawić, by festiwal przebiegł fanPSIastycznie. Zanurz się w świat PSIego Patrolu! Swobodnie przemierzaj Zatokę Przygód, Górę Jake’a, Dżunglę i Psiburg w misjach zaprojektowanych dla graczy w wieku przedszkolnym. Poznaj zupełnie nową historię oraz graj w misje wspominkowe inspirowane klasycznymi odcinkami PSIego Patrolu w trybie dla jednego gracza lub ze znajomym, w trybie kooperacyjnym z dzielonym ekranem. Dopieskuj swoją rozgrywkę, zbierając niezliczone gadżety, takie jak emotki, etykiety, znaczki pocztowe, kostiumy, naklejki na pojazdy i eksponaty na wystawę Chickaletty.