Park Beyond
W Park Beyond możesz stworzyć lunapark swoich marzeń i nie powstrzyma cię przed tym nawet grawitacja! Wciel się w nowo zatrudnionego architekta wizjonera, pomóż swojej firmie i projektuj niesamowite atrakcje. Możesz stworzyć kolejki swoich snów, nawet takie, które nie mogłyby istnieć w prawdziwym świecie. Dołącz do entuzjastycznego weterana parków rozrywki Phila, surowej, choć przyjaznej kierowniczki Izzy i do całej reszty barwnych pasjonatów – razem stworzycie dochodowy lunapark, który odniesie sukces. Przystępny system sterowania oraz tryb kampanii pomogą ci poznać podstawy zarządzania parkiem rozrywki i budować coraz bardziej zwariowane kolejki i modułowe rollercoastery. Sukces zależy od twojej kreatywności!