Pakiet startowy theHunter: Call of the Wild pozwoli Ci poczuć się niczym na prawdziwym polowaniu. Zawiera on zapewniającą masę rozrywki zawartość z podstawowej wersji gry, dwa najnowsze rezerwaty Rancho del Arroyo i Te Awaroa National Park, a także psa tropiącego rasy bloodhound. Zwiedź cztery zróżnicowane rezerwaty o łącznej powierzchni 256 kilometrów kwadratowych i poluj na unikatowe gatunki zwierząt, korzystając z pomocy wiernego psa gończego, który wytropi ślady posoki rannej zwierzyny. Wkrocz do klimatycznego i tętniącego życiem otwartego świata, gdzie czekają na Ciebie różne unikatowe zwierzęta – majestatyczne jelenie wschodnie, nieuchwytne rysie rude, potężne bizony, a także niezliczone gatunki ptaków i małych zwierząt. Każdy rezerwat przygotowano z ogromną dbałością o detale i realizm, aby umożliwić Ci zwiedzanie różnych obszarów świata i poznawanie ich bogatych biomów. Możesz polować samodzielnie albo wspólnie ze znajomymi. Pamiętaj jednak, że w tym świecie nie jesteś zaledwie gościem – stanowisz jego żywą część. POZNAWAJ TERENY ŁOWIECKIE NA CAŁYM ŚWIECIE Pakiet startowy theHunter: Call of the Wild oddaje do Twojej dyspozycji tereny łowieckie o łącznej powierzchni 256 kilometrów kwadratowych. Zwiedź rozległe pustynne tereny rezerwatu Rancho del Arroyo, przechadzaj się po tropikalnych plażach parku narodowego Te Awaroa National Park, szukaj wytchnienia w cieniu gęstych lasów sosnowych Layton Lake oraz przemierzaj wzgórza i urodzajne pola uprawne Hirschfelden. Nieważne w jakiej części świata zamierzasz polować – zawsze czekają na Ciebie niezwykłe historie i niezapomniane przygody. POLUJ NA UNIKATOWE GATUNKI ZWIERZĄT W każdym z czterech rezerwatów dostępnych w ramach pakietu startowego theHunter: Call of the Wild spotkasz unikatowe zwierzęta wszelkiej maści – od bażantów i kojotów, przez łosie i kozice, po niedźwiedzie czarne i jelenie. Poszczególne gatunki zachowują się we właściwy dla siebie, wiernie odwzorowany sposób, dlatego każde polowanie to zupełnie inna przygoda. KORZYSTAJ Z POMOCY WIERNEGO PSA GOŃCZEGO Pakiet startowy theHunter: Call of the Wild pozwala Ci polować z bloodhoundem u boku. Ta znana z wybitnego węchu rasa wywęszy ślady posoki nawet z dużych odległości i w gęstych zaroślach, zapewniając Ci precyzyjne wskazówki co do lokalizacji Twojego celu. Bloodhound to niesamowicie skuteczny i wierny towarzysz łowów, o jakim marzy każdy myśliwy.