Pro Fishing Simulator
Niemal tak samo dobre, jak prawdziwe wędkowanie! Pro Fishing Simulator to realistyczna symulacja wędkarstwa sportowego zarówno dla nowicjuszy, jak i zapalonych wędkarzy. Odwiedź najpiękniejsze łowiska na świecie i złów najwspanialsze okazy. Połącz odpowiednie metody z najlepszym oficjalnym sprzętem wędkarskim. - Wybierz się w podróż po 9 łowiskach, które stworzono w oparciu o prawdziwe miejsca w różnych zakątkach świata – od Korsyki po Czarny Las i Colorado. - Opanuj 6 technik wędkarskich o odmiennej charakterystyce: wędkarstwo muchowe, na sztuczną przynętę, na łódce... - 79 realistycznie odwzorowanych gatunków ryb do złowienia. - Setki elementów sprzętu wędkarskiego oficjalnych marek (m.in. Vision, JMC, KastKing, 13 Fishing, Lew’s i Strike King). - Samouczki dostosowane do wszystkich poziomów, Rybopedia z informacjami o wszystkich gatunkach oraz ponad 100 wędkarskich wyzwań. - Cotygodniowe i sezonowe wyzwania z ogólnoświatowym rankingiem.