Pakiet Jurassic World Evolution 2: Dominion Biosyn
Poznaj świat po ewolucji dzięki pakietowi Jurassic World Evolution 2: Dominion Biosyn, który zawiera docenioną przez krytyków grę podstawową wraz z rozszerzeniem Jurassic World Evolution 2: Dominion Biosyn – największym z dotychczasowych DLC – oraz pełnym dinozaurów pakietem ulepszeń Deluxe. Spróbuj swoich sił w dwóch rozbudowanych, narracyjnych trybach kampanii z udziałem postaci znanych z filmów, odkryj jeszcze więcej niesamowitych prehistorycznych zwierząt, w tym długo oczekiwane opierzone gatunki, rozegraj emocjonujące scenariusze typu „co by było, gdyby…” i sięgnij po wiele innych atrakcji. Zawartość pakietu: Jurassic World Evolution 2 Ten przełomowy symulator zarządzania, który na nowo zdefiniował gatunek, pozwoli ci ponownie przeżyć wydarzenia z legendarnej serii filmów studia Universal. Rozegraj porywającą, oryginalną kampanię, w której występują dr Ian Malcolm (Jeff Goldblum), Claire Dearing (Bryce Dallas Howard) i inne popularne postaci. Hoduj zwierzęta z rozszerzonej listy niesamowitych prehistorycznych gatunków lądowych, wodnych i latających. Opanuj do perfekcji cztery ciekawe tryby rozgrywki, zaawansowane narzędzia zarządzania i bogate opcje kreatywne. Rozszerzenie Dominion Biosyn To najbogatsze z dotychczasowych DLC wprowadza całkiem nowy tryb kampanii, kolejne prehistoryczne zwierzęta, dodatkowy poziom teorii chaosu i inne atrakcje. Poznaj wciągającą kampanię fabularną z udziałem słynnych postaci takich jak Claire Dearing (Bryce Dallas Howard), dr Alan Grant (Sam Neill) i dr Ellie Sattler (Laura Dern). Zarządzaj czterema nowym prehistorycznymi gatunkami, w tym oczekiwanymi pierzastymi gadami. Zmieniaj dostępne już wcześniej zwierzęta dzięki sześciu dodatkowym skórkom i dwóm nowym wariantom. Zagraj w trzymający w napięciu scenariusz teorii chaosu, którego akcja toczy się w ośnieżonych górach Sierra Nevada, i wypróbuj nowe elementy rozgrywki takie jak wydobywanie bursztynu czy niewidzialne ogrodzenia. Pakiet ulepszeń Deluxe Jurassic World Evolution 2: pakiet ulepszeń Deluxe zawiera pięć niesamowitych prehistorycznych zwierząt, w tym zupełnie nowe pływające i latające gady, a także sześć wyjątkowych znaków na budynki oraz trzy dodatkowe skórki do pojazdów inspirowane Grupą ds. Ochrony Dinozaurów i przeznaczone dla zespołów strażników, zespołów przechwytujących i mobilnych jednostek weterynaryjnych w trybach wyzwania oraz piaskownicy. Pięć nowych gatunków – od szybujących w niebie gadów o ogromnych skrzydłach takich jak geosternbergia, po długoszyich pływaków pokroju attenborozaura – przyciągną mnóstwo turystów do twoich parków.