NBA 2K19
NBA 2K świętuje 20 lat rewolucji w grach sportowych - od najwyższej klasy grafiki i rozgrywki przez przełomowe tryby gry, aż po wciągający otwarty świat „Neighborhood”. NBA 2K19 wciąż przełamuje granice i przybliża rozgrywkę o krok bliżej do rzeczywistej koszykarskiej kultury i ekscytacji. PRZEJMIJ KONTROLĘ Z TAKEOVER Okiełznaj pełny potencjał koszykarski swojego zawodnika MyPLAYER, dzięki nowej funkcji Takeover. Odblokuj specjalne ruchy i zdolności, nigdy wcześniej nie widziane na parkiecie, albo aktywuj Team Takeover i uwolnij pełną moc całej swojej drużyny. RZĄDŹ W NEIGHBORHOOD Nie przegap ani jednego dnia w ulepszonym trybie Neighborhood. Zyskaj sławę na boisku, w Under Armour Cages i podczas zawodów na żywo, w swojej dzielnicy. Graj aż do świtu dzięki cyklowi dnia i nocy, przechadzaj się po Jordan Rec Center albo zbierz z powrotem starą ekipę i wspólnie weźcie udział w ekscytującej akcji streetballowej 3 na 3. MyTEAM Stwórz swoją pierwszą kartę MyPLAYER i graj z LeBronem, Kobem i resztą kolekcji w różnych trybach rywalizacji. Przedstawiamy nowy tryb Unlimited, pozwalający ci wybrać dowolnych pięć kart z talii bez ograniczeń i rywalizować z innymi graczami online. MyCAREER Od legendy osiedla po globalny fenomen. Oryginalny fabularny tryb kariery powraca, z zupełnie nową, wciągającą historią, przedstawiającą twoją podróż z Chin, przez G League, aż po NBA. Pojawi się tu obsada pełna gwiazd, umowy sponsorskie związane z twoją popularnością i nowe elementy chemii w drużynie, dzięki którym będziesz dominować na parkiecie.