MX vs ATV Legends - 2024 Deluxe Edition
Dołącz do popularnej serii wyścigów motocyklowych MX vs ATV dzięki 2024 Deluxe Edition. Ta edycja zawiera podstawową wersję gry, przepustkę 2024 Track Pass z 18 dodatkowymi trasami oraz przepustkę 2024 Vehicle Pass, która dodaje do gry ponad 30 oryginalnych pojazdów! Rozpocznij zabawę z MX vs ATV Legends dzięki temu specjalnemu zestawowi ze zniżką! Spełnij swoje marzenie o zostaniu uznanym rajdowcem off-roadowym, zdobywając powszechne uznanie i podziw zarówno fanów, jak i sponsorów. Bez względu na to, czy zdecydujesz się grać w trybie kariery, czy online, doświadczysz emocji związanych z ściganiem się do ostatniego metra na motocyklach, quadach i pojazdach UTV. Ta najnowsza odsłona oferuje również zupełnie nowe funkcje, takie jak tryb serii, wyścigi w deszczu, przy padającym śniegu lub w nocy, ulepszone zawieszenie i system tuningu, a także wiele więcej. Uwolnij swoją wewnętrzną legendę i zdominuj bezdroża w MX vs ATV Legends Deluxe Edition!