Motocross Madness
Motocross Madness powraca! Szykuj swój motocykl na jazdę w przestronnych sceneriach, od pustyń Egiptu po śniegi Islandii. Driftuj, wykonuj triki i pędź na dopalaczu, by pokonać 9 rozległych tras w zawodach dla jednego gracza, wyzwaniach z duchami i wyścigach wieloosobowych dla 8 graczy. Łącz swoje wyniki ze znajomymi w klubie motocyklowym, odblokowując nagrody i rywalizując we wszystkich zawodach, by osiągnąć czołówkę swego klubu.