Moonshine Inc.
ZACZNIJ OD PASJI DO BIMBRU Kochamy bimber. Nie ma nic lepszego niż dobra gorzałka! W Appalachach dobrze o tym wiemy. Mamy bimber we krwi - w przypadku niektórych starych wyjadaczy, może nawet dosłownie. Uwielbiamy rozmawiać o bimbrze, pędzić go, pić przez cały dzień. I uwielbiamy się nim dzielić! Co ty na to, przyjacielu? POZNAJ ZASADY I PĘDŹ GORZAŁKI Jaki jest twój ulubiony alkohol? Czy wiesz, jak go zrobić? Proces jest skomplikowany, ale dzięki naszej wiedzy o robieniu księżycówki możemy go nieco rozjaśnić, jeśli chcesz. Rozjaśnić go światłem księżyca, aby poprowadzić cię przez procesy fermentacji, destylacji i butelkowania. ZARZĄDZAJ BAZĄ MĄDRZE... I BĄDŹ DYSKRETNY Pędzenie bimbru to czysta przyjemność, ale gdy jeszcze robisz na tym kasę... żyć, nie umierać! Trzeba jednak być rozważnym i mądrze zarządzać swoją bazą. Nie potrzebujemy wkurzonych gliniarzy weszących przy naszej bazie.. Staraliśmy się jak najbardziej autentycznie oddać życie bimbrownika. W grze będziesz zarządzał pracownikami, którzy będą tworzyć i konserwować twój sprzęt, będziesz kupował składniki, odblokowywał technologie, planował dostawy i finanse, upewniał się, że twój biznes działa tak dyskretnie, jak to tylko możliwe - i decydował, komu zaufać i z kim współpracować. POPROWADŹ SWOJĄ HISTORIĘ DO METROPOLII W naszej grze wcielasz się w rolę młodego bimbrownika. Będziesz wykonywał misje główne i questy poboczne oraz natrafiał na zdarzenia drogowe podczas dostaw - życie bimbrownika jest ekscytujące i pełne niespodzianek... Jeśli będziesz dobrze prosperował, dostaniesz szansę założenia i zarządzania bazami w pięciu różnych regionach, z których każdy ma swoje własne, coraz bardziej wymagające misje. Od rodzinnych gór, przez gąszcz lasu i błota bagien, aż po cywilizację, gdzie wyruszysz podbić wielkie miasto. To, jak zakończy się historia, zależy wyłącznie od ciebie - spotkasz sztywnego agenta, który będzie chciał z tobą współpracować, ale też i skorumpowaną gubernator, z którą będziesz mógł zjednoczyć siły. Ale możesz też oboje zignorować. W końcu jesteś wolnym człowiekiem. Tak właśnie przedstawia się Moonshine Inc. Stworzona dla bimbrowników, amatorów, marzycieli i nowicjuszy. Usiądź, odpal grę, ciesz się kraftowaniem i prowadzeniem biznesu, i zrelaksuj się... W końcu wszystko to jest legalne... dopóki cię nie złapią!