Mega zestaw Kinect: 4 w 1
Wykorzystaj możliwości Kinect dzięki temu pięknemu zestawowi 4 w 1! Zostań bohaterem w grze Kung-Fu Kinect! Rozbijaj kryształy w rytm muzyki w grze Beatsplosion! Uratuj świat dzięki uroczej kałamarnicy w grze Squid Hero! Daj się porwać kulistemu szaleństwu, odbijaj kule i niszcz sześciany w grze Boom Ball! Wszystkie te gry, wykorzystujące możliwości Kinect, stworzyła firma Virtual Air Guitar.