Kung-Fu Kinect
Wyprowadzanie ciosów na niby jeszcze nigdy nie było tak przyjemne! Wejdź do gry i zostań bohaterem kung-fu! Poruszaj się, aby wykonywać uderzenia i kopnięcia, wyskakiwać w powietrze, a także wystrzeliwać błyskawice oraz płonące strzały w starciu z komiksowymi złoczyńcami! Gra jest odpowiednia dla osób w każdym wieku, niezależnie od wzrostu czy wagi. Dobra kondycja gwarantowana! W Kung-Fu Kinect można zostać gwiazdą komiksu i korzystać z super-mocy za pomocą własnych ruchów. Gra zawiera tryb fabularny z 22 poziomami, 9 powtarzalnych wyzwań do codziennego rozgrywania oraz specjalny tryb, w którym można zadać unikalne trafienie kończące.