Beatsplosion for Kinect
Sensor Kinect przeniesie cię do szalonego świata cząstek subatomowych. Poruszaj się w rytm muzyki, atakuj kwarki i neutrino i rozbijaj wszystko, co widzisz! Codzienne użytkowanie może doprowadzić do świetnej formy fizycznej! Aby odblokować nowe wyzwania w zakresie wyczucia rytmu i koordynacji, zdobywaj pasy wyższych umiejętności. Wraz ze wzrostem tempa wzrastać będzie również wysiłek. Spróbuj zdobyć czarny pas przy niesamowitej prędkości 200 uderzeń na minutę! Wstań z fotela i do dzieła!