Meet Your Maker: Deluxe Edition
Meet Your Maker Edycja Deluxe Gotowi na Meet Your Maker? Wersja Deluxe zawiera podstawową grę oraz kolekcję Wypalona nekropolia, która rozszerzy waszą postapokaliptyczną skrzynkę z narzędziami o pełen zestaw elementów kosmetycznych inspirowanych starożytnym Egiptem. Połącz mity z maszyną, aby budować i najeżdżać w zupełnie nowy sposób. Stwórz postapokaliptyczne piramidy i świątynie lub wyposaż się w złotą broń i kombinezony Kustoszki, by poddać testowi dzieła innych graczy. Zawartość Edycji Deluxe: Podstawowa wersja gry Meet Your Maker Pakiet dekoracyjny Wypalona nekropolia 2 bloki: wapień, złoty wiek (każdy dostępny w 3 kształtach) 2 rekwizyty: skrzydlata sztukateria, oświetlenie świątynne 1 animowany rekwizyt: wirująca enigma 8 naklejek 1 skórka broni z Wypalonej nekropolii Szpon Słońca 2 skórki Kustoszki z Wypalonej nekropolii Pustynny Cyklop, Pozłacany Wojownik *Wszystkie przedmioty w Meet Your Maker można dowolnie łączyć podczas budowy posterunku lub dobierania wyposażenia najeźdźcy.