"Meet Your Maker: Kolekcja przedmiotów kosmetycznych Sektora 3 Garnizon Bastionu walczył do ostatniej kropli krwi. Bohaterowie stawili opór i oddali życie, by chronić bank genów. Niestety, ich poświęcenie poszło na marne. Ostatecznie ludzkość straciła nadzieję. Meet Your Maker: Kolekcja przedmiotów kosmetycznych Sektora 3 jest inspirowana bitwą o Fort Hope oraz bohaterami, którzy walczyli i ginęli wewnątrz bunkrów Bastionu. Zawartość Kolekcji przedmiotów kosmetycznych Sektora 3: 1 PAKIET DEKORACYJNY: Bastion 2 bloki (każdy dostępny w 3 kształtach) - Pancerz kompozytowy Lekki, mocny i wytrzymały blok wykonany z laminatu metalowych i ceramicznych płytek używanych do ochrony przed potężnymi uderzeniami. - Skorodowany beton Mieszanka betonu o wysokiej wytrzymałości dodatkowo wzmocniona od wewnątrz stalą. 2 rekwizyty: - Światło bastionu Słabe światło pozwala żołnierzom nie stracić zdolności widzenia w nocy w ciemnych zakamarkach bunkra. - System filtracji Część ogromnej serii oczyszczaczy powietrza chroniących Bastion. 1 animowany rekwizyt: Układ odśrodkowy - Wbudowany system sterylizacji chroniący bank genów przed przypadkową infekcją. 8 naklejek - Bastion Barwy i oznaczenia z czasów wojny. 1 SKÓRKA KUSTOSZKI: - Natychmiastowa wysyłka Jaskrawa skórka prądlancy, przeznaczona dla potężnych i nieustraszonych najeźdźców. 1 SKÓRKA BRONI – GWIAZDY POLARNEJ: - Szaleństwo Zmilitaryzowana wersja tarczy Gwiazdy Polarnej, dostosowana do potrzeb jednostek Awangardy. Jej konstrukcja ma na celu zmaksymalizowanie możliwości kamuflażu podczas szturmu na ufortyfikowane bunkry. *Wszystkie przedmioty w Meet Your Maker można dowolnie łączyć podczas budowy posterunku lub dobierania wyposażenia najeźdźcy. "