Management Worlds Bundle
Townsmen - A Kingdom Rebuilt Townsmen – A Kingdom Rebuilt to gra strategiczna polegająca na budowaniu średniowiecznego miasta. Poznaj złożony system gospodarczy, oparty na liniach produkcyjnych, wymianie handlowej i równowadze pomiędzy wpływami z podatków a szczęściem mieszkańców. Szeroki wybór budynków oraz podwładnych pomoże ci osiągnąć cel. Buduj koszary, najmuj lekarzy, strażaków, myśliwych, rolników i kowali, by sprostać wyzwaniu i założyć stabilną społeczność. Little Big Workshop Wyobraź sobie magiczną fabrykę, która pojawia się twoim salonie. Starannie zaplanowane arcydzieło, gdzie sumienni pracownicy budują wszystko, czego tylko zapragną klienci. Gumowe kaczki, komody i drony, gitary elektryczne i hulajnogi — te i inne wspaniałe przedmioty możesz stworzyć z wielu różnych materiałów i sprzedawać za gotówkę, którą inwestujesz z powrotem w swoją fabrykę. W ten sposób zdobywasz więcej maszyn i pracowników, a także rozwijasz swoją firmę. W Little Big Workshop zostajesz prawdziwym potentatem fabrycznym! Through the Darkest of Times Nastały mroczne czasy pełne strachu i ryzyka. Ryzyka pojmania przez patrol narodowych socjalistów poszukających dysydentów publicznie sprzeciwiających się ich władzy. Ryzyka pobicia lub utraty życia z rąk niemieckich żołnierzy walczących z wrogami reżimu. Ryzyka utraty wszystkiego, w tym naszych bliskich. Tak żyjemy. Tak próbujemy przetrwać. Najmroczniejsze czasy.