Mafia III: Edycja Ostateczna
Zawiera podstawową wersję gry. Wszystkie DLC dostępne bezpłatnie, do pobrania osobno. Część trzecia sagi przestępczej Mafia – rok 1968, Nowe Bordeaux, Luizjana. Po latach walk w Wietnamie Lincoln Clay zna już prawdę – rodzina to nie ci, z którymi się rodzimy, ale ci, dla których umieramy. Po tym jak jego zastępcza rodzina, czarny gang, zostaje zdradzona i zabita przez włoską mafię, Lincoln tworzy nową i, korzystając z wojskowego doświadczenia, wypala ścieżkę zemsty wśród mafiosów odpowiedzialnych za jego tragedię. *NOWE BORDEAUX, ALTERNATYWNA WERSJA NOWEGO ORLEANU: Ogromny świat, kontrolowany przez mafię, pełen obrazów i dźwięków z tamtej epoki. *ZABÓJCZY ANTYBOHATER: Wciel się w Lincolna Claya, sierotę i weterana z piekła Wietnamu, który chce się zemścić za śmierć swojej przybranej rodziny. *ZEMŚCIJ SIĘ NA SWÓJ SPOSÓB: Wybierz własny styl gry – brutalną siłę i ataki frontalne albo ofensywę z ukrycia – aby pokonać włoską mafię. *NOWA RODZINA NA POPIOŁACH STAREJ: Zbuduj przestępcze imperium tak, jak zechcesz, i zdecyduj, których poruczników nagrodzić, a których zdradzić. Zdobądź Mafię III: Edycję Ostateczną, aby odblokować kurtkę wojskową i samochód Lincolna w Edycjach Ostatecznych Mafii i Mafii II.