Mafia III: Niedokończone sprawy
John Donovan nie wahał się, kiedy jego kompan z Wietnamu Lincoln Clay poprosił go o pomoc w zemście. Lincoln odwzajemnił mu się, kiedy Connor Aldridge – zdrajca, przez którego Donovan nieomal zginął – zaczął przetrząsać miasto w poszukiwaniu niebezpiecznego ładunku. Aby powstrzymać Aldridge’a, Lincoln i Donovan muszą pokonać jego armię najemników. Ciężkie uzbrojenie, pojazdy z wieżyczkami i wsparcie snajperskie pomogą wam powstrzymać Aldridge’a, ocalić świat i zdobyć wyjątkowe nagrody. WAŻNE: pakiet „Niedokończone sprawy” jest dostępny w ramach przepustki sezonowej. Jej posiadacze nie muszą go kupować – są już uprawnieni do jego pobrania. ZIMNOWOJENNY WYŚCIG ZBROJEŃ Donovana i Lincolna łączy braterstwo broni jeszcze z czasów ciężkich walk w wietnamskiej dżungli. To właśnie tam Connor Aldridge zdradził Donovana i zostawił go na pewną śmierć. Dziś Aldridge pojawił się w Nowym Bordeaux i szuka rozbitego samolotu wojskowego, który przenosił wyjątkowo niebezpieczny ładunek. Donovan i Lincoln muszą połączyć siły, aby pokonać armię najemników Aldridge’a. KŁOPOTY U WYBRZEŻY NOWEGO BORDEAUX Przed wami długa droga tropem zniszczeń spowodowanych przez Aldridge’a przez całkiem nowe lokalizacje w Nowym Bordeaux i przedzieranie się przez usiane najemnikami lasy do bunkra na wyspie. WOJSKOWE WYPOSAŻENIE Całkiem nowe, potężne uzbrojenie, wsparcie snajperskie i ciężko uzbrojone pojazdy wojskowe oraz inne niezwykłe przedmioty do odblokowania umożliwią wam pokonanie świetnie wyszkolonych najemników i zlikwidowanie Aldridge’a. NAJNIEBEZPIECZNIEJSZA GRA Wasz nowy sojusznik Robert Marshall zajmuje się polowaniem na poszukiwanych w Nowym Bordeaux. Nowy pistolet usypiający umożliwi wam szybkie i ciche obezwładnianie wrogów przed dostarczeniem ich po cichu na miejsce w bagażniku samochodu.