Little Strays
Wciel się w rolę nieustraszonego bezdomnego kota w upadającym mieście, gdzie każdy dzień jest walką o przetrwanie. Opuszczone magazyny i ciche ulice kryją niebezpieczeństwa oraz zagubione, bezbronne kocięta. Poszukuj jedzenia, ratuj zguby i chroń najsłabszych. W miejscu, gdzie każdy zakamarek niesie nowe wyzwanie, twoje instynkty i zmysły są twoimi najpotężniejszymi broniami. Słuchaj szeptów miasta i rób wszystko, aby poprowadzić przestraszone maleństwa do bezpiecznego schronienia. Tryb podzielonego ekranu pozwala na rywalizację z przyjacielem w wyścigu o ocalenie jak największej liczby istnień. Zostań bohaterem, o którym cała miasto będzie miauczeć.