Disney Villains Cursed Café
Zapraszamy do Cursed Café. Wkrocz do świata, w którym każda filiżanka kryje jakiś sekret, a każdy łyk napoju może zmienić przeznaczenie. W Disney Villains Cursed Café będziesz przygotowywać czarodziejskie mikstury dla całej plejady legendarnych postaci – Cruelli de Mon, Złej Królowej, Gastona, Kapitana Haka, Jafara, Diaboliny i Urszuli – ożywionych we współczesnym magicznym świecie. Odkryj ich motywacje. Twoje wybory wpłyną na ich plany – czy Gaston zrobi wrażenie podczas gry w golfa? Czy Kapitan Hak skradnie show w amatorskim teatrze? Czy Diabolina zdominuje media społecznościowe? Czy Urszula okaże się sensacją reality show? Odkrywaj i twórz historie złoczyńców dzięki swoim eliksirom. Każdy łyk to kalejdoskop nowych możliwości. Wszyscy złoczyńcy mają jakieś życzenia, ale to czego rzeczywiście potrzebują, to już zupełnie inna bajka. Korzystając z magicznych składników i specjalnej zaparzarki, twórz w swojej kawiarni magiczne napoje i daj złoczyńcom posmakować tego, czego naprawdę potrzebują. Z pomocą Yzmy odkryjesz rzadkie ulepszone składniki do tworzenia magicznych eliksirów mających wpływ na zakończenie każdej historii. Czy Twoje popisowe napoje przyniosą im jasność widzenia, odwagę, czy może chaos? Magiczne przygody czekają. W tej powieści wizualnej z olśniewającą grafiką, wciągającą fabułą i odrobiną alchemii poznasz obecne plany kultowych złoczyńców. W świecie magii i tajemnic każdy składnik będzie miał znaczenie.