Little Strays - Beyond Havana
Wciel się w nieustraszonego kota w pełnym akcji dodatku, w którym każda uliczka kryje jakąś historię, a każdy cień skrywa tajemnicę. Odkrywaj dwie nowe, pełne kolorów mapy Hawany, przemierzając skąpane w słońcu dachy, wąskie uliczki i zapomniane dziedzińce. Szukaj pożywienia, ratuj zagubione kocięta i odkrywaj tajemnice skrywane w rozpadających się zakamarkach miasta. Dostosuj swojego bohatera, wybierając spośród wielu nowych kolorów i wzorów futra, aby nadać swojemu kotu wygląd tak wyjątkowy, jak jego podróż. Niezależnie od tego, czy wędrujesz samotnie, czy rzucasz wyzwanie znajomemu w trybie podzielonego ekranu, każdy wybór i każde miauczenie może zadecydować o przetrwaniu lub porażce.