Hawana City
Odkryj 6 nowych poziomów osadzonych na tętniących życiem ulicach Hawany! Przemierzaj kolorowe zaułki, dachy i ukryte zakamarki, poznając uroki tego miasta. Nowe przygody już na Ciebie czekają!