Zamaskowany mściciel łączy siły z superbohaterami uniwersum DC Comics i wyrusza w kosmos, by powstrzymać złowieszczego Brainiaca przed zniszczeniem Ziemi. Dzięki mocy Pierścieni Latarni Brianiac kurczy światy i dodaje je do swojej okrutnej kolekcji miniaturowych miast z całego wszechświata. Teraz najwięksi superbohaterowie i najbardziej przebiegli złoczyńcy muszą połączyć siły i udać się do różnych Światów Latarni, aby zebrać Pierścienie Latarni i powstrzymać Brainiaca, nim będzie za późno.