Batman Beyond Pack
W przyszłości, gdy Bruce Wayne jest już na emeryturze, Gotham City potrzebuje nowego Batmana, który zmierzy się z nowymi i już znanymi zagrożeniami. Pakiet postaci Batman przyszłości pozwala graczowi kontrolować nowego Batmana, Terry'ego McGinnisa, wyposażonego w technologicznie zaawansowany kostium, który pozwala mu latać, wystrzeliwać batarangi, a nawet stać się kompletnie niewidzialnym. Gracze mogą również pokierować złoczyńcami takimi jak radioaktywny Blight oraz legendarny Joker.