Legend of Keepers: Complete Edition
W tej grze nawiązującej do gatunku rogue-lite gracz rozpoczyna karierę Władcy Podziemi i musi ich bronić! Gra obronna rogue-lite Każda gra jest inna, ale gracze zachowują niektóre premie Władców pomiędzy kolejnymi próbami. Jak już wspomnieliśmy, nasza gra to mieszanka gatunku rogue-lite i gry polegającej na obronie podziemi. Jak to uzyskaliśmy? Drogą wielu prób osiągnięcia równowagi między fazami zarządzania i walki w podziemiach!" Faza podziemi Najpierw musicie zaplanować obronę przed drużyną poszukiwaczy przygód. Sprawdźcie ich statystyki, a potem przygotujcie pułapki i potwory, którymi ich pokonacie! Gdy wasze podziemia będą gotowe, przyjmijcie jakże niemile widzianych bohaterów! W naszej grze możecie obserwować, jak bohaterowie giną! To dokładne przeciwieństwo gatunku „dungeon crawler” – bohaterowie będą odkrywać wasze podziemia i wpadać w zastawione przez was pułapki. Gdy poszukiwacze przygód trafią na ustawioną przez was grupę potworów, rozpocznie się walka turowa! Complete Edition zawiera wszystkie DLC: Soul Smugglers, Feed the Troll, Return of the Goddess i Supporter Pack! Cechy gry - Dołącz do firmy Podziemia i wspinaj się po szczeblach kariery w korporacji. - Morduj tak zwanych „bohaterów”, aby chronić skarby korporacji. - Zatrudniaj potwory, zarządzaj pracownikami i zapasem pułapek. - Radź sobie ze strajkami pracowników i innymi zdarzeniami.