Metal Slug Tactics
Metal Slug Tactics przenosi wybuchowy urok i nostalgiczną zabawę z kultowej serii METAL SLUG na mapę taktyczną. Przygotuj się na emocjonującą przejażdżkę przez najlepsze cechy dwóch gatunków: klasyczną zręcznościową akcję i taktyczne emocje z domieszką roguelite. Wskocz na pole bitwy i przypomnij sobie METAL SLUG w zupełnie nowy sposób! TAKTYCZNY RPG Z ELEMENTAMI ROGUELITE Metal Slug Tactics oferuje świeże spojrzenie na kultowe starcia z serii METAL SLUG. Poprowadź swój oddział do zwycięstwa dzięki strategicznemu sprytowi i przeważającej sile ognia w idealnym połączeniu klasycznej akcji i taktycznej głębi. Użyć potężnych ataków specjalnych i wpływać na wynik każdej potyczki! Zbieraj doświadczenie po każdej bitwie, aby odblokować nowe bronie lub dodatkowe atuty, aby ulepszyć siłę ognia i umiejętności taktyczne swojej drużyny. Zbierz swoją drużynę i zmień reguły gry w tym nowoczesnym hołdzie dla kultowego klasyka! ZBIERAĆ SIĘ, ŻOŁNIERZE! MISSION START! Wybieraj spośród słynnych towarzyszy broni z całej serii METAL SLUG i stwórz idealną drużynę, która pokrzyżuje podstępne plany Mordena. Wybierz najlepsze wyposażenie i modyfikacje, aby zmaksymalizować skuteczność kombinacji na polu bitwy. Przeprowadzaj jednoczesne ataki dzięki mechanice „SYNC”, aby zadawać wrogom ogromne obrażenia. A jeśli twoja drużyna ma kłopoty, zawsze możesz wezwać posiłki i obserwować potężne wsparcie ogniowe przy pracy. Ciężka artyleria, naloty, sam chwalebny METAL SLUG – dostaniesz to, czego ci trzeba! WYWALCZ SOBIE DROGĘ DO ZWYCIĘSTWA Rozpocznij ekscytującą kampanię na pięknych, ręcznie zaprojektowanych mapach, aby zakończyć wojnę i pokonać złą armię Rebeliantów raz na zawsze! Zmierzysz się z wieloma wyzwaniami, więc przygotuj się na częste zgony, ale nie poddawaj się i graj dalej. Nieważne, czy należysz do grona weteranów, czy nowych rekrutów, rozgrywaj wielokrotnie swoje ulubione misje, wyciągaj strategiczne wnioski z każdej przygody i doskonal swoje umiejętności z każdym ciężko wywalczonym zwycięstwem. Zdobywaj doświadczenie, awansuj swoich żołnierzy, dostosowuj się do wrogów i pamiętaj: każda porażka jest lekcją, a ci, którzy się nie poddają, odniosą zwycięstwo. FABUŁA Donald Morden powrócił! Po latach ukrywania się w kraju przeciwnym Rządowi Światowemu, przebiegły generał cierpliwie organizował zamach stanu. Teraz jest wreszcie gotów zemścić się na całym świecie dzięki armii, którą potajemnie gromadził przez lata. Oddział Sokoła Wędrownego będzie musiał zrobić wszystko, aby przedostać się za linie wroga i zlikwidować generała Mordena, zanim wojna doprowadzi do katastrofy!