Kona
Północna Kanada, 1970 r. Nad jeziorem Atamipek szaleje dziwna śnieżyca. Wciel się w rolę detektywa, aby zwiedzić upiorną wioskę, badać niewyjaśnione wydarzenia i walczyć z żywiołami o przetrwanie. Kona, pierwsza część w serii czterech gier, to mrożąca krew w żyłach interaktywna historia, której prędko nie zapomnisz. Październik 1970 r. W. Hamilton, bogaty przemysłowiec i właściciel rezydencji myśliwskiej w Północnej Kanadzie, zgłasza liczne akty wandalizmu, których dokonano na jego posiadłości. Pragnąc odkryć, kto odważył się popełnić takie czyny, Hamilton prosi Carla Fauberta, słynnego prywatnego detektywa, aby zajął się sprawą. W Kona Carl zostaje uwięziony na dalekiej północy przez nieoczekiwaną burzę śnieżną. Gracz wciela się w rolę detektywa Fauberta, który musi rzucić światło na tajemnicze wydarzenia w regionie.